top of page

Vasárnap Völgyzugolyházért futok, avagy Iskolát a kacifántosoknak!

Nimcsiért, Ivánkáért, Noelért, Gyuszkóért, és remélem, már Hunorért is. Eddig is csináltam ilyet, de azt jól titokban tartottam.

Az úgy volt, hogy amikor a futásban újabb és újabb célokat tűztem ki, melyek már kívül estek a komfortzónámon, sokszor úgy tuningoltam magam: értük csinálom. Noelért elfutok a következő villanyoszlopig, aztán Gyuszkóért még a sarokig, máskor Ivánkáért még egy utszahosszat, Nimcsiért meg a piros autóig.

Amikor a kisiskolás babonából rálép a fekete kockakőre, azt mantrázva, hogy az aznapi dolgozata így ötös lesz, na, ilyet is csináltam. Akkor most ráteszek még 2 km-t, és ezzel Gyuszkó biztosan hamarabb meggyógyul a tüdőgyulladásból, legyen még 1 km-rel több, hogy Nimcsi buksijában megszűnjenek végre az epilepsziás rohamok. Mert ők ezekből űznek sportot. Ez nem mindig vált be sajnos, mármint a kitűzött penzumot lefutottam, csak a kívánságom nem éppen teljesült.

Nem tudom, hogy most fog-e teljesülni a kívánságom, de úgy döntöttem, hogy a Jóügyekért, Tárjuk nagyobbra Völgyzugolyház kapuját! kampányom célösszegét újra emelem, és ennek sikeréért állok rajthoz vasárnap a Veresi Futónapon (https://veresifutonap.hu/). A táv 14 km, pont 4-gyel több, mint amennyit mostanában futottam. A célbaérés számomra nem kérdés, és bízom benne, hogy október végére sikerül 430.000. ft-ot összegyűjtenem a kacifántos Zugolydásoknak.


Ebben itt segíthetsz nekem:


Kedves Futás!


Köszönöm, hogy megerősítesz testileg, lelkileg, mert erre nagy szükségem van. Imádom a flow érzést, amikor a lábaim csak rakódnak előre ütemesen és az aktuális holtponton átesve hosszú kilométereken át "szárnyalok". Hálás vagyok, hogy pillanatnyi szabadságot adsz, igazi meditációs lehetőséget, amikor lehet befelé figyelni és az élet nagy dolgain töprengeni. Vagy éppen teljesen kikapcsolni az agyat. Sikerélményt adsz, szeretem, hogy mindig van hová fejlődnöm. A közérzetemen óriásit dob minden egyes adag endorfin, ami veled termelődik. Egy napfelkelte, egy erdei út, egy havas táj mindig megbabonáz, imádok a természetben futni (bár erre ritkán van lehetőségem). Sokat jelent, hogy segítesz a mindennapok nehézségein átlendülni, a holtpontokon, megnyugtatsz és felemelsz. Jó, hogy rád találtam. Most segítsünk együtt a Zugolydás nebulóknak, hogy iskolájuk tovább fejlődhessen, bővülhessen!


bottom of page